31
leden
2010
Převod doménového jména 2. díl.
Autor: Mgr. Jiří Kania | Vloženo: 31. 1. 2010 21:44 | Přečteno: 8281X
V minulém článku, věnujícím se převodu doménového jména, jsme se zaměřili na nastínění postupu, jaký mohou strany zvolit, rozhodnou-li se k převodu domény. Upozornili jsme na podstatné výhody i nevýhody té které zvolené varianty, přičemž jsme považovali za nutné apelovat na uzavření smlouvy o převodu doménového jména zajišťujíc…
31
leden
2010
Projekt na podporu práv průmyslového vlastnictví - možnost registrace ochranné známky Společenství za poloviční náklady
Autor: Mgr. et Mgr. Petr Mališ | Vloženo: 31. 1. 2010 21:31 | Přečteno: 5774X

Ministerstvo průmyslu a obchodu je správcem programu Inovace pro projekty na ochranu práv průmyslového vlastnictví, jehož cílem je podpořit malé a střední podnikatele v aktivitách, směřujících k ochraně jejich práv průmyslového vlastnictví.
14
prosinec
2009
Změna smlouvy v IT
Autor: Mgr. Petr Otevřel | Vloženo: 14. 12. 2009 23:58 | Přečteno: 8865X

Při větších projektech v IT nebo ve smlouvách servisních či outsourcingových je vhodné pamatovat na úpravy či doplnění smluvního vztahu. Smluvní strany často průběžně vedou projektové deníky nebo jinou projektovou dokumentaci, rovněž kvalitnější smlouvy obsahují část věnovanou projektovému managementu. Přesto v praxi dochází k tomu, že se jednotliví…
14
prosinec
2009
Převod doménového jména 1.díl
Autor: Mgr. Jiří Kania | Vloženo: 14. 12. 2009 17:51 | Přečteno: 10104X
V minulých článcích jsme již upozornili na spekulativní registrace doménových jmen. Cílem těchto registrací je blokování domény, parazitování na jejím názvu či prodej osobě, která by toto jméno domény mohla „po právu“ užívat. Vycházíme-li ze situace, že po patřičných právních krocích spekulant svol…
14
prosinec
2009
Ochrana doménových jmen prostřednictvím ochranné známky
Autor: Mgr. et Mgr. Petr Mališ | Vloženo: 14. 12. 2009 17:32 | Přečteno: 9152X

Pro mnoho subjektů, podnikajících na internetu, tvoří doménové jméno nesmírně cenný majetek a klíč k úspěchu u zákazníků. Dobře známé doménové jméno je schopno spotřebitele orientovat na přeplněném trhu služeb, nabízených na internetu, tím správným směrem, to jest k majiteli domény. Z právního hlediska je domé…